Thursday, May 30, 2013

-SIMKII- Part 1

salam...
dah lama rasa tidak menjengah ke Kisah Hati ini.mungkin ada yang membaca mungkin ia hanya tempat Hati Ini bersyok sendiri sahaja. tidak mengapalah asalkan ada sesuatu utk dikenang dikemudian hari..

Tajuk entry agak pelik.SIMKII.apakah ia? meh sini nk crita.

S-Syariat
I-Itu 
M-Mudah
K-Kahwin 
I-Itu 
I-Indah

^_^ best kan tajuknya.samalah bestnya dengan seminar tersebut.:) seminar tu dianjurkan oleh As-Sohwah dan KUISCELL. dan panelnya mst lah ada kaitan dgn penganjur tu kan.sapa lagi kalo bukan Prof Muhaya dan Ust Don.^_^ dah lama impikan nk duduk dalam majlis ilmy bersama mereka-mereka yang Allah kurniakan kehebatan luar biasa ini.Alhamdulillah Allah perkenankan dan sangat syukur krn ia sgt BEST!! It's WORTH dgn harga RM60..apalah sangat kan bayar utk menuntu ilmu.Moga Allah berkati segala ilmu yg kami semua dpt pada hari tu..Amin ya Rabb!..

Ok meh nak crita sal seminar tuh. haa.. mulanya tatau pon ada seminar ni. pastu hari jumaat minggu lepas ( 24 May 2013)  ada buat makan2 kat ofis then si Hajar (Ofismate) tu pon bertanya, "akak, nk pegi tak seminar prof Muhaya n ust Don ahad ni? tajuknya SIMKII.dekat je dgn umah kite. boleh jalan kaki .kita n menah dah daftar tp tak bayar lagi. hihihi.. dan si akak yg dh mmg lama teringin nk ke seminar mereka itu pon excited lah menjawab.. "naaaakkkk!! ala knp baru bgtau? masih boleh daftar ke? berkobar lah semangat dlm dada ni.. dan si Hajar yang baik hati ni pon kol wakil penganjur utk tanya kan masih boleh daftar atau x. dan si penganjur mengalu-alukan pendaftaran secara walk-in tros pada hari seminar tu..hah! lega la si akak tu dgr..Alhamdulillah.boleh join..:)) 

ok bersambung oleh kerana mengantuk..hihi..

p/s: nak jgk sambung kasi entry byk. kalo tulis pjg2 org busan plk nk bc..:)


No comments:

Post a Comment