Saturday, August 1, 2009

..ogos 1 2009..

..salam..dah lama rasanya tak menempelkan post2 baru..so today nk la story cket pe jadi last2 week..ok bermula hari isnin lepas..aku dpt pangilan tepon dr MIROS..aku dpt temuduga kat sana..alhamdulillah..hari khamis(30 july 2009 kul 9 pg).*pem. tadbir*..ni 1st time aku dpt pangilan tok temuduga secara formal..huhu..merasala kan dpt g temuduga..eheh..papepon syukur..n aku pon buat keputusan tok p temuduga tu..parents pon kasi..aku nek bus hari rabu pg..

--Rabu(29/7/09 10a.m)..
g stesen bus..dh lama rasa tak nek bus..huhu..bus delay kul 11a.m..terpaksa la makan asap bus dulu..huuuu..duk lepak2 ngn ayah aku dulu..sembang2..malas nk balik umah dh..dh busan menunggu akhirnya bus pon sampai..huhu..memulakan perjalanan dengan satu tekad bahawa aku kena menerima nasib pe yg akan terjadi selepas interbiu tu nnt..jgn terlalu mengharap dan trima seadanya..;) perjalanan sgt lama..smpai di kajang kul 8 mlm..shila n her geng mai amek kat tol sg ramal..then g bli mkn n balik umah...dh lama tak jumpa shbt ku itu..de sikit perubahan..dh kurus ckt..ehe..org de azam tahun depan nk bertunang..so kena la jg badan kan..huu..congrates shbt!! moga kalian bersatu dengan redha illahi..amin...

--Khamis(30/7/09 8a.m)..
pagi2 dh sampai tmpt temuduga..org baru masuk pejabat..aku pon nyibuk skali..p nek moto..shila dh dpt motonye..lega la ckt coz tak payah menyusahkan kawan2 dia yg laen..huhu..segan gak aku..dh sampai pjbt aku g la melawat tmpat shila..sgt best environment nye..de pc sendiri..konsdusif la..rezki kan..lepak2 lu kat tmpat dia siap leh sarapan lagi..ehhe..kenal2 kawan2 dia..dorg sume mendoakan aku berjaya interbiu tu..huhu..amin..ade rezki dpt la kan..dialog yg salu aku guna..;)
jam pon dh menunjukkan 845..so aku pon nk gerak la..huhu..trun bawah tgk2 dh de org yg menunggu..join la dorg skali..memula laki kena interbiu dulu..de la 5 org je..pompuan tggu turn..7 org candidates!..ckt je..maybe nk pakai cket je kot kan..tgu ..tgu..dan tgu..sgt lama..hampir 2 jam tok interbiu 5 org lelaki..huh!! tahap kesabaran pon tercabar..tp sabar jela..kalo ikutkan hati mmg nk blah balik la..ehhe..tp sbar lagi..mane tau de rezki kan..n dlm kul 1115am ktorg pon dipanggil..tggu lagi tok turn dipanggil..jam 1215 aku masuk..sekejap je..between 10 min kot..

pas kuar tu aku pon kol sarah coz nk g gombak lak..g melawat shbtku yg sedag bekerja..aqilah..eheh..lepak2 ngn dorg smpai petang coz aku dh nk balik kampung malam tu..huhu..sedey pon ade..tp disebabkan tugas aku terpaksa pulang..mst anak2 muridku sgt merindui..ahaha..em..thanx to qila coz lanje mkn nasi lemak antarabangsa..sgt sedap n kekenyangan..nnt nk lagi..ehehe..thanx to sarah too coz dtg amek sy n bawak pusing2..ehehe..awk mmg terer bawk kete..:) n also thanx to shila coz byk tlg selama 2 hari tu..nnt utang ang aku bayo..ngah semput neh..huhu..

--> sahabat: thanx..aku tade pape nk bagi kat korg cuma sebuah ingatan n secebis doa moga kalian berjaya dunia akhirat n sentiasa di dalam barakah illahi...syg korg sesangat!!

No comments:

Post a Comment